25 ian. 2011

SEPARAT TRIST

- Hai să fim triști impreună!… și să privim TV-ul cuprinși în canapea; Tu – film de aventuri iar Eu – de groază. Mâinile mele vor ține ciașca ta iar ale tale… pe amea. Când filmul tău și al meu, vor ajunge puncte culminante –picioarele noastre vor rămâne împletite, că nu vei înțelege care și ai cui :)...
- Hai să fim tristi împreună - stând la o masă; Tu – gătind cartofi, iar Eu – rupând salata. Pe masă… toate le vom pune împreună; și voi mânca eu de la tine și, vei mânca tu de la mine. Vesela împreună vom spăla...
- Hai să fim triști împreună – adormind în același dormitor; sub melodii line și lumina stinsă. O pernă ne va lega privirea și, respirația va atinge pielea.
- Hai să fim triști împreună, întîlnind diminețile în doi; Tu gingaș mă vei săruta pe ochi, iar Eu pe urechiușă – tot… Hai să fim triști împreună că separat deja nu are rost, oricum Tu… trist ești fără mine… și tristă Eu, sunt fără tine…

Un comentariu:

  1. Dacă tu consider această fiid o tristeţe ...mdaaaa... mulţi îşi doresc astfel de tristeţe chiar şi eu mi-aş dori ...în dragoste totul se face în doi ....succese la noi inspiraţii al tău fidel cititor!

    RăspundețiȘtergere