31 dec. 2010

SUFERINTA INIMII !!!


Aşa cum inima se plînge
Cum săgeţile s-au rupt
Aşa şi dragostea se frînge
Când prin vise te ăarut.
Aşa cum frunzele cuprind.
Săgetile răsfrînte-n două.
La fel şi eu mereu mă prîng
În dulceaţa stelelor cu rouă.
Atâta sînge a vărsat,
Inimioara mea rănită.

Eu de toate m-am lăsat,
Chiar şi de viaţa-mpleticită.
Lacrimile mele-ngheată,
Ca un ghţar de mare plutitor.
Dragostea mi-se răsfaţă,
Şi devin eu muritor.
Dar furia nu mă lasă,
Când la tine mă gîdesc.
Poza ta mereu pe masă!
Şi tot mai tare te iubesc.
Sângele-mi devine rece,
Ochii încet  mi-se închid.
Eu î-ti spun arevederci!
   Dar să ştii că mor iubind...

Un comentariu:

  1. m-am regăsit şi eu printre aceste slove "dragoste-suferinţă-moarte..." ai un talent deosebit.î-mi place cum îţi exprimi sentimentele pe hîrtie nu toţi o pot face aşa ca tine...Dumnezeu să te Binecuvînteze ,al tău fidel cititor

    RăspundețiȘtergere