17 apr. 2011

poSTARE fără titlu!!!!!!!!!!!!!

după ultemele evenimente, îmi doresc o 'vizuină' micuță micuță... unde mă pot ascunde ca un șoricel... cel puțin, pe 3 minute - cine știe, poate acolo mi-aș reveni după (îmi aduc aminte și ..încep să văd tastele pe întuneric - și mai greu decât se poate - de fapt nu am uitat și în curând nu o voi face) după toate mesajele cenzurate primite ... de la fanele lui Villy, cred că nu doar fane sunt, cel puțin au ajuns și sms-uri și de la genul masculin(cel puțin așa se cred)... care - și-au exprimat 'talentele lingvistice' cu atâta ură... și ușurință, încât prefer să cred că... nu erau în stare să stea ca 'săldații dreți în picioare', și căzând - au nimerit pe tastieră... și iată - eu online - 'cineva tre să se răsplătească pe faptul că ai stat în rând 10 minute la market-ul de lingă casă și între timp ți s-au ars cartofii, și pe faptul că iubești pe cine nu te iubește - tot..., și pentru că afară e frig și bate vântul - iar tu, îți doreai atît de mult să mergi la plimbare în seara asta :(, și pentru că nu ai dus cânele iubit la plimbare și el iar s-a răsplătit pe pantofi tăi noi pe care i-ai lăsat pe scaun... și nu doar...
Cred că azi - mîinile și picioarele sunt mai reci ca de obicei, iar sângele trece tremurând prin vene, inima nu se aude; mă întreb, câte din cele auzite îmi sunt adresate mie? și dacă au dreptul de a fi in poșta mea? dar nu le voi face spam, le lăs șiiii când voi fi foarte fericită - am să recitesc ca să râd de autorii lor care acum se râd de mine la... o bere sau poate nici no să râd... pentru că astfel nu voi fi eu. Trasez o concluzie: poate că 'băețelul' ăla și merită atâta atenție și  război în poșta mea, încât și fanele care nau nici o șansă să-i ocupe măcar un ungheraș din suflet - se răzbună pe 'critica mea', ----- 'feeetelor'... scriți cât vă dorește sufletu și vă ține suflarea căăă eu oricum nu răspund la privocări și nici nu-mi rezervez dreptul de a mă pune pe acela-și 'scaun', doar eu nu sânt o concurentă, și oricum niciii o cură de slăbit nu vă ajută să pretinde-ți la inima omului... din simplu motiv că o are doar pe una, șiiiiiiiiiiii apoi a-ți putea atrage atenția la întreaga ECHPĂ care a muncit asupra filmulețelor - la sigur sunt niște oameni minunați de fapt ca și toți amatorii de arte ...iar... pentru iubitoarele de extrim și adrenalină aș recomanda doi flăcăi 'mici' cu complexe mari (dacă-mi solicitați numele... răspund la mesaj, ca să vă găsiți mai repede... asta promit!)
Suflet și gânduri. Încă nu mam încăzit. O voce răgușită și un ciai răcit pe care nu-l pot înghiți. Și poate încă dreptul meu de a nuuuuuu citi cele scrise... pentru a corecta greșelile gramaticale și de a micșora semnele de punctuație înlocuindule cu virguli... eu... mai bine fac gafele ăstea, iar voi - făcețile pe celelalte dacă nu vă este milă de viața voastră...

3 comentarii:

  1. Bravo, am luat şi ceva pentru mine din felul cum procedezi în diferite situaţii, la siguranţă sunt persoane care nu te iubesc din motivul că dai naştere la astfel de creaţii , probabil ei nici nu au ştiut niciodată ce e iubirea faţă de persoanele înconjurătoare. Sunt Convins că Dumnezeu te iubeşte mult mai mult decîr orşicine pe pămînt . pentru cei care vor citi acest coment un mic sfat "Tot ce voiţi să vă facă vouă oamenii, faceţi-le şi voi la fel; dacă doriţi să acceptaţi acest mic îndemn acceptaţi-l dacă nu ,treceţi cu vederea pe alăturea prefăcîndu-vă că nici nu la-ţi văzut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine spus=) si ma bucucra faptul ca nu esti deranjata de mesajele necenzurate primite, adica nu incepi s ale raspunzi cu aceeasi moneda. Totusi aici sunt vinovate "minunatele" ce si-au gasit un idol=) si il venereaza oarazitind orice sursa informationala unde este scris numele de Villy. Imi e placut pentru ca ai accentuat lucrul echipei. as spune ca ei au cel mai mult de afacere creind un astfel de material, pe cind Villy este doar fatza acestui proiect. Succes si refugiul tau este de a scrie) continua))

    RăspundețiȘtergere